waagen Startet 29.Juli.2016 Link til dette innlegget Startet 29.Juli.2016 Heisann har kjøpt meg en laguna 700 / otto 23 Båten har en vp aqad40 A 155hk med vp 280 sp drev På marsj 3200rpm ligger den på 17-18 knop og på Max 3600rpm klarer den 22knop , syns dette er alt for lite , er dere ikke enige ? Han eg kjøpte den av visste når den sist hadde vært oppe på land og blitt stelt , og han hadde hatt deni 1år og ikke gjort det selv, og det er en del groe på båten, så regner med det er dette som er problemet , har bukket slipp om 2 uker for og ta den opp og stelle den under :) Men hva fart mener dere denne skal klare ? Sitér dette innlegget Link to post
Andboats Svart 29.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2016 Kan dessverre ikke gi deg noe fasit svar på eksakt toppfart på din båt, men dette med groe er alfa og omega! Vi gikk fra 23 knop til 36 knop! Sitér dette innlegget Link to post
waagen Svart 29.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2016 Har det så mye og si altså ? Sitér dette innlegget Link to post
Andboats Svart 30.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2016 Det var det jeg ikke trodde på heller, men så det med egen øyne i våres ! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.