selco18_ Startet 30.Juli.2016 Link til dette innlegget Startet 30.Juli.2016 Hei, Båten er en 16 fot skjærgårdsjeep. Problemene startet etter vi hadde kjørt litt tube. Båten starter som normalt til jeg kjører i plan, etter ca 1-2 min i plan går alarmen(om jeg er aleine i båten kan jeg kjøre litt. Lengre om jeg kjører med minst mulig gass i plan) om jeg stopper båten og starter på ny rekker jeg kanskje få den i plan før alarm går igjen . Jeg har antatt at det er kjøling som er årsaken og sjekket derfor implelleren selvom den ble byttet for under 1 år siden. Kontroll strålen er der men er kanskje blitt litt mer "rufsete " en tidligere( er ikke en fin stråle men kan se ut som det kan være luft/eksos el noe som gjør at stråle andeledes. På tomgang virker det til alt er normalt. Termostaten sjekket jeg i går, åpner ved ca 60 grader Har noen noe tips? Erfaringer på hva som kan være årsaken? Sitér dette innlegget Link to post
engestol Svart 30.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2016 Tæring i adapterplata mellom motor og stamme. Et kjent problem på disse motorene ☺ Sitér dette innlegget Link to post
selco18_ Svart 30.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2016 Bilde ? Må den byttes eller er det mulig rense? Sitér dette innlegget Link to post
selco18_ Svart 1.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.August.2016 Feilen lå i røret inn på adapterplaten. Øret til røret er knekt så må få se om noen kan sveise det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.