Frojd Startet 30.Juli.2016 Link til dette innlegget Startet 30.Juli.2016 Kjøpte en motor som etter det selger sa var i topp stand. Monterte motor på båt å skulle ta en første tur på fredag. Motoren starter lett å går fint på tomgang, og kan fint ruses i fri. Men når jeg setter den i gir så må jeg gasse veldig forsiktig ellers dør den. Etter å ha kjørt litt på tomgang så kan jeg øke litt å litt, men kunn 1/3 av gassen. Etter det skjer det ikke noen ting. Virker som den går i dvalemodus. Har byttet termostat og den kjøler godt. Kan rygge så fort jeg vil og det er det som er litt merkelig. Koblet bort gassspjeld sensoren og det skjedde svært lite, men kan kanskje bare være til tomgang justering bare. Har byttet tennplugger og de var litt svarte, men det er vel fordi den går i dvale modus vil jeg tro. Skjønner ikke helt hvordan jeg skal få justert eller tømt forgasserne på denne. Noen tips Sitér dette innlegget Link to post
Frojd Svart 30.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2016 Ingen som har noe tips til meg Sitér dette innlegget Link to post
småbåtentusiasten Svart 1.August.2016 Link til dette innlegget Svart 1.August.2016 Hvis det ikke er problemer ved bakking, så er det vel mer sannynlig problemer med forover-giret som yter for stor motstand ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.