Marida Startet 1.August.2016 Del på Facebook Startet 1.August.2016 Har Micro Commander som styrer to Yanmar motorer. Dette har fungert helt knirkefritt i de tre årene vi har hatt båten, men i går var det ikke mulig å aktivere Micro Commanderen i nedre styreposisjon. Sist helg vi var ute brukte vi lang tid for å få aktivert den. På fly kom den med en gang og var som normal. Har den da tatt kvelden? Sitér dette innlegget Link to post
BjornLie Svart 12.August.2016 Del på Facebook Svart 12.August.2016 Har du fått fikset det? Har selv samme konfigurasjon uten utfordringer. Har du kontaktet KGK i Norge: http://kgk.no/hovedprodukter/zf_transmisjon/kontrollutstyr/ Sitér dette innlegget SeaKing 38: Fire-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. Link to post
Mix Svart 12.August.2016 Del på Facebook Svart 12.August.2016 Hadde problemet for noen år siden på flybridge, da var det aktiveringsbryteren som var defekt. Byttet bare bryteren så var alt ok. Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 15.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.August.2016 Hei, har hatt en liten ferietur til Hellas og ikke fått fulgt med her. Ja, har snakket med en hyggelig kan på KGK, han sa jeg skulle forsøke å kryssbytte spakene oppe og nede for å se om problemet flyttet seg Virker som om marinaer i Østfold kvier seg for å se på dette. Hadde problemet for noen år siden på flybridge, da var det aktiveringsbryteren som var defekt. Byttet bare bryteren så var alt ok. Hvordan bytter du denne? var denne å få kjøpt løst? Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 17.August.2016 Del på Facebook Svart 17.August.2016 (redigert) Jeg hadde en liten bryter liggende som jeg brukte. Det er bare en enkel fjærbelastet trykkbryter, men bør jo være vanntett type. Du får den sikkert fra KGK eller ev en av forhandlerne deres. Du ser bryteren jeg hadde på bildet under. Redigert 17.August.2016 av Mix (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.