Trønderbygger Startet 1.August.2016 Del på Facebook Startet 1.August.2016 (redigert) Hei må kjøpe bensin kobling til min johnson seahorse 20 fra 82 Vilken bensin kobling skal jeg kjøpe ? Finner ikke koblingen til johnson på biltema sine sider ? Kan jeg kjøpe universal ? ? Eller er det OMC som har johnson ? Redigert 1.August.2016 av Trønderbygger (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 1.August.2016 Del på Facebook Svart 1.August.2016 har dårlig erfaring med biltema sine bensinslanger/koblinger - på slikt er originalt tryggest OMC = johnson + evinrude Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
OleDole9 Svart 1.August.2016 Del på Facebook Svart 1.August.2016 har dårlig erfaring med biltema sine bensinslanger/koblinger - på slikt er originalt tryggest OMC = johnson + evinrude Jeg valgte å gå for Tohatsu på tanksiden - greie koblinger som holder tett. På motorsiden er det OMC, det kommer man ikke utenom på en gammel Evinrude.... Sitér dette innlegget Link to post
Trønderbygger Svart 1.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.August.2016 Fant ut at noen må ha bytte kobling på motor da ingen av omc eller biltemas passet (ja jeg kjøpte alle ?) Selve låse pinnen var altfor tykk Så løsningen ble å bore opp plastiken i koblinga til ønsket tykkelse ! ,nå håper jeg bare det er tett ! ! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.