cammam Startet 1.August.2016 Link til dette innlegget Startet 1.August.2016 Hei. Hadde mitt drev til rep etter å ha truffet noe i vannet. Resultatet var knekt øvre gir. Hadde den på verksted. Fikk 10 dager ferie før vi plutselig mistet fremdrift.. kjørte den max 15 timer mest på rolig fart. Ekspasjonstanken til drevet hadde blåst seg opp og sprutet 5 dl olje minst i bunnen av båten. Dryppet også på bakken da båten ble tatt på land.hørtes ut som det var kommet saltvann inn i drevet.. Oljen var nå syltynn.. åssen kan dette skje? Girer er ødelagt på nytt og akselen som ikke ble sjekket sist er også ryki.. Moderator har endret emnetittelen. Var opprinnelig mercruiser bravo 3x hvilket ikke er iht reglene for "Båtforumet".Alle må vennligst lese disse før man poster. Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 1.August.2016 Link til dette innlegget Svart 1.August.2016 Kan høres ut som en utilstrekkelig utført reparasjon, eller utført på manglende grunnlag ifht. drevets tilstand. Hva betalte du for rep da? Ligger noen 3X drev på finn.no med lavt timetall, så kan jo være en løsning http://m.finn.no/boat/motor/ad.html?finnkode=79883159&fks=79883159 Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
cammam Svart 1.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.August.2016 Er en forsikringssak så har ikke betalt noe heldigvis... men føler vel det må være noe sånt vi å.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.