Chris284 Svart 7.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2016 (redigert) Har Bergen sjekket kompressoren om det kommer en feil kode? Om du ikke har manual, så kan du koble en diode over liten + og D på styrings boksen, da vil det blinke med 4 sek mellomrom. F.eks ett blink med 4 sek pause, indikerer lav spenning på kompressor. da sjekker man batteri, ledninger og kontakter. Redigert 7.Oktober.2016 av Chris284 (see edit history) Sitér dette innlegget Chris Craft 284, 1988 mod. 2 x Mercruiser 4.2L 220hk diesel, Bravo 2, 100knop Link to post
Bjoove Svart 7.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2016 Hei Denne ga meg mye info når det stod på som verst http://www.seatronic.no/pdf/isotherm/Man_3201_3701_IW_0208.pdf Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 17.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2016 Ny kompressor mottatt og montert. Starter og stopper fint og det blir kaldt og godt i boksen, så tilsynelatende er alt bare bra. Men det virker som om ASU aggregat ikke har full effekt (ising kun på ca halve elementet, før la det seg is på hele) noe som passer fint med beskrivelsen av at det er litt lite gass. Ny kompressor har 60gram RF134 mens den gamle var oppgitt med 75 gram. I prosent så blir jo dette en del. Men så er det å finne en kjølemontør som tar på seg en slik liten jobb, Noen som har gode tips i Bergen? Det haster på ingen måte men vil helst ha full kapasitet på systemet før sommervarmen igjen kommer tilbake. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.