olav2345 Startet 2.August.2016 Link til dette innlegget Startet 2.August.2016 hei, har ein mercury 4.5 påhengsmotor, som fusker noko sinnsykt. den starta fint etter 25 års lagring. den funka fint i begynnelsen, men så når eg skulle teste den på vanet så starter den på kun full gass og den har ujent turtall konstant. den dauer om eg slepp gassen.. så om nokon veit kanskje kva det er så skrikk ut då eg vil helst få fiksa detta fort som mogleg. mvh, Olav. Sitér dette innlegget Link to post
jadalber Svart 3.August.2016 Link til dette innlegget Svart 3.August.2016 Jeg ville ha gjort ren forgasseren ( demontere og blåse ren med trykkluft ) Sitér dette innlegget Link to post
olav2345 Svart 3.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2016 har gjort det, men ingen forsjel Sitér dette innlegget Link to post
jadalber Svart 4.August.2016 Link til dette innlegget Svart 4.August.2016 har gjort det, men ingen forsjel Hvordan ser pluggen ut ? Sitér dette innlegget Link to post
olav2345 Svart 4.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.August.2016 den ser grei ut Sitér dette innlegget Link to post
jadalber Svart 4.August.2016 Link til dette innlegget Svart 4.August.2016 den ser grei ut har du bilde ? Sitér dette innlegget Link to post
entusiansten Svart 4.August.2016 Link til dette innlegget Svart 4.August.2016 Jeg hadde renset filtrene eller bare fått den til et sørvisfirma. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.