Thomas wiese Startet 5.August.2016 Del på Facebook Startet 5.August.2016 Kjøpte en beetle forrige helg og har fått vasket den ned og fått fundert litt. Vann i kabinen fant jeg ut kom fra vanntanken. Har tydeligvis vært der en stund basert på utseende til platen som er skrudd på foran. Problemet er når jeg fyller på vann så lekker det i den 90 graders stussen som går ned i vanntanken. Noen som vet hva slags stuss det er? Den er sort og er vel 1 1/2" og har en slags pakning ned til tanken. Relativt greit å komme til, men lurer på on den kan strammes eller må byttes. Kan ta bilde imorgen om det kan være til hjelp :-) Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 5.August.2016 Del på Facebook Svart 5.August.2016 Bilder sier mere enn tusen ord. Sitér dette innlegget Link to post
Thomas wiese Svart 6.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.August.2016 Sitér dette innlegget Link to post
Thomas wiese Svart 6.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.August.2016 (redigert) Det lekker under den sorte ringen på 1 1/2" røret Mellom det hvite og det sorte ved påfylling Redigert 6.August.2016 av Thomas wiese (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Trondbakkehaug Svart 6.Mai.2021 Del på Facebook Svart 6.Mai.2021 Har samme problemet selv med vann i cabinen.Hvor finner jeg vanntanken ? Er den bak de platene i motorrommet eller i selve cabnen ? Sitér dette innlegget Link to post
Oskeladden12 Svart 6.Mai.2021 Del på Facebook Svart 6.Mai.2021 I kabinen. Skru av platen rett under døra så står den der. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.