Jokkis Startet 6.August.2016 Link til dette innlegget Startet 6.August.2016 Hei jeg har akkurat kjøpt ny båt, kjørte den fra sandefjord til drøbak, alt gikk helt fint, plukket opp resten av familien i drøbak og dri til håøya, da vi kom tilbake og skulle legge til havn slet jeg med at motoren stoppet med engang jeg satt den i fri, så etter en del knot med start og stopp virket den opp mot normalt igjen, noen som har forslag på hva det kan være ? Motoren er VP41b årsmodell rundt 90 Sitér dette innlegget Link to post
Jori Svart 6.August.2016 Link til dette innlegget Svart 6.August.2016 Ville begynt med å bytte grovfilter og finfilteret for dieseltilførselen. Se hvordan det oppfører seg da. Sitér dette innlegget Link to post
Jokkis Svart 6.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.August.2016 Ok takk for tipset jori, skal ta en liten service på den Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.