Skrotnissen123 Startet 7.August.2016 Link til dette innlegget Startet 7.August.2016 Hei. Fekk for litt sida tak i en liten båt som er 7.5 fot lang. Men finner ikkje noe info om den. Noen som vet om noe? Båten hadde hol både på utsida og på innsida, så di holder eg på å støype igjen. Skal forsterke båten sånn at den tåler motoren eg skal ha på. Eg har en tohatsu 9.9 (15) to-takt som eg tenker å ha på. Slenger med litt bilder av båten foreløpig Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 7.August.2016 Link til dette innlegget Svart 7.August.2016 (redigert) var populært en periode med det de kalte "biltakjolle" , dette ser ut som en sånn kommer nok til å bli spennende med 15 hk :) Redigert 7.August.2016 av ivar (see edit history) Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Lars K Svart 7.August.2016 Link til dette innlegget Svart 7.August.2016 Dette vekker gamle minner Synes skroget lignet veldig på en båt vi testet i ungdommen,den ble kalt Vicky 7. Begynte med 6 hk,så 9,9, og tilslutt 15 hk Yamaha,gikk som ei kule. Men vi måtte være 2 stk ombord,en bak og en foran, ellers var det livsfarlig å kjøre med Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 7.August.2016 Link til dette innlegget Svart 7.August.2016 jeg tenker på "prosjekt plast" , de hadde en 10 foter men lurer på om de ikke hadde en mindre modell også..? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Skrotnissen123 Svart 12.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.August.2016 Er mest spent på om motoren holder. Det var 4 hol i blokka, begynt å bli tynt i resten av motoren og. men kjemisk metall burde holde en testtur vertfall, starter på første draget! Båten fant eg på en henger med boss, full i mose å masse hol i skroget. Skjærte vekk det som va dårlig å støpte nytt. Skal få tatt flere bilder i helga, båten e ferdig lakkert på ei side. Men eg e begynt å bli usikker på fargem. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.