bergetun Startet 8.August.2016 Link til dette innlegget Startet 8.August.2016 Hei, Vi skal i et selskap på Osterøy førstkommende lørdag og kunne tenkt oss å ta med "hytten" for å forenkle logistikken litt. Når jeg søker på Gjestehavn Osterøy kommer det opp Lonevåg med hele 3 plasser, men jeg finner ingen informasjon om hvor store de er osv. Er det noen lokalkjente, som vet om det er mulig å få fortøyd en Princess 45 for et døgn i Lonevåg området? Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 8.August.2016 Link til dette innlegget Svart 8.August.2016 (redigert) I Lonevågen er det vel under broen, inne ved Rema 1000, jeg kommer ikke inn under der, 4,5 meter høy.. Har riktig nok vært inne en gang på maks lavvann, og demontering av topp lanterne... Hva med å gå hele Osterfjorden inn, og opp strømmen til Modalen...nydelig sted vist væet er godt.... Redigert 8.August.2016 av Ida Marie III (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
dude Svart 8.August.2016 Link til dette innlegget Svart 8.August.2016 (redigert) Der er kommet en flytebrygge utenfor broen i Lonevåg også. ellers er der anlegg på Valestrandsfossen du kan ligge. om dette er mer aktuellt kan du ta kontakt med administrasjonen her http://valestrand.com/index.php/kontakt-oss der er også en kommunal kai du kan ligge ved, men det er litt dårlig fendra betongkai, du ser den på bildet av meieriet på hjemmesida til båtlaget. Redigert 8.August.2016 av dude (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 8.August.2016 Link til dette innlegget Svart 8.August.2016 Er også gjestehavn i Raknesvågen... Samt en dampskips kai på Hosanger.. Sitér dette innlegget Link to post
bergetun Svart 8.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.August.2016 Jeg har visst missforstått. Selskapet skulle være nært Valestrandfossen. Der skal det og være en gjestehavn, med fire plasser. Noen som kjenner den plassen? Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 8.August.2016 Link til dette innlegget Svart 8.August.2016 Ja, de står oppført som gjestehavn..jeg har aldri lagt der selv.. Ligger en båtforening ved fergeleie der, de har sikkert plass... Sitér dette innlegget Link to post
dude Svart 8.August.2016 Link til dette innlegget Svart 8.August.2016 se svar lenger oppe :-) Sitér dette innlegget Link to post
bergetun Svart 8.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.August.2016 Takker for hjelpen godtfolk. Jeg har sendt Cato en melding :) Sitér dette innlegget Link to post
dude Svart 8.August.2016 Link til dette innlegget Svart 8.August.2016 Han jobber offshore, så om han ikke svarer anbefaler jeg at du prøver en av de andre.. Sitér dette innlegget Link to post
bergetun Svart 9.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.August.2016 Fikk svar fra gjengen på Valestrand at de skulle ordne med plass og tilgangskort til meg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.