Arvid_A Startet 8.August.2016 Link til dette innlegget Startet 8.August.2016 (redigert) Hei!Jeg har to stk Telmo kontrollbokser i båten (2006-modell Saga 315), 'En på den vanlige førerplassen og en på førerplassen på akterdekket. Jeg syns kontrollenheten på den vanlige førerposisjonen begynner å gå litt tregt - merkbart tregere enn den på bakre posisjonen, og lurer på om det er noe sted den skal/kan smøres? Har noen av dere vært borti denne problemstillingen, og/eller har et råd om hvordan jeg kan bedre på dette? Redigert 8.August.2016 av Arvid_A (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 9.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.August.2016 Jeg løfter denne og håper noen har et godt råd eller to!Har noen av dere et tips til hvordan jeg får åpnet "boksen" for å komme til kabelfestene? Jeg vil helst ikke bare "gyve på" den og risikere å ødelegge mer enn jeg fikser. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.