Lykkek Startet 8.August.2016 Link til dette innlegget Startet 8.August.2016 (redigert) Er det noen som har eller kan skaffe en god løsning for oppbevaring av scooter på en badeplattform? Ilas sine teleskoparmer ser fristende ut og da får jeg den lengre bak - TG II er også sikkert et bra alternativ. All hjelp tar imot med stor glede :) Redigert 8.August.2016 av Lykkek (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
JørgenL Svart 8.August.2016 Link til dette innlegget Svart 8.August.2016 Har du mulighet for løft med kran/passarelle er ilas sine mer solide enn tg. Må du dra den opp på davitene er tg lettere. Gjerne med vinsj. Har du stor plattform er prodav fint (obs! krever stoor plattform) for å være optimal løsning. Hva slags båt? Sitér dette innlegget Link to post
Lykkek Svart 8.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.August.2016 Ja jeg kan løfte med landgangen på båten. Jeg har en relativt stor platting. Fairline 44 Targa. Sitér dette innlegget Link to post
BingoBonzo Svart 9.August.2016 Link til dette innlegget Svart 9.August.2016 Hei Lykke! Du så jo ProDav'ene våre på Havna, du kan jo kombinere ProDav med å løfte Sea Doo'en med passarellen din? Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
BingoBonzo Svart 5.September.2016 Link til dette innlegget Svart 5.September.2016 Hva landet du på Lykke? Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
Lykkek Svart 18.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.April.2017 (redigert) On 09.08.2016 at 10:17 PM, BingoBonzo said: Hei Lykke! Du så jo ProDav'ene våre på Havna, du kan jo kombinere ProDav med å løfte Sea Doo'en med passarellen din? Hei. Jeg har ikke fått noen varsel på at det er besvart noe som helst på denne linken? eller kommer det ikke svar link på mail :) Jeg gikk for ProDav men har ikke montert den ennå :) BingoBonzo - hvem er du? Redigert 18.April.2017 av Lykkek (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.