fleggis Startet 8.August.2016 Del på Facebook Startet 8.August.2016 Hei Oppdaget at RIB'n til ungene var forsvunnet fra båtplassen vår på Flekkerøy i dag, gi beskjed hvis du ser den Den er lett gjennkjennelig da den har ettermontert sal med treratt samt hydraulisk styring og en Yamaha 9,9 V-max som mangler litt lakk på motordeksel Mvh Thomas mob 9syv syv1 0302 Sitér dette innlegget Link to post
Christian V Svart 8.August.2016 Del på Facebook Svart 8.August.2016 Vi ligger inne i Kristiansand gjestehavn. Skal følge med. Sitér dette innlegget Link to post
fleggis Svart 9.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.August.2016 Takk for det Skal ute å lete i kveld når jeg kommer hjem fra Oslo, har et lite håp om at den har slitt seg i uværet og ligger på land lenger inne i kilen en plass Sitér dette innlegget Link to post
dante Svart 9.August.2016 Del på Facebook Svart 9.August.2016 Bruttern sin ble stjålet i løpet av natta i Grimstad gjestehavn. Tok en jolletur på morgenen og fant den, etter endel leting, fortøyd inntil en annen båt innerst i nabohavna. Årene var gjemt under tofta i den båten den var fortøyd til. Jeg klatret ombord, hentet årene og tauet båten tilbake. Det er håp i å lete! Sitér dette innlegget Link to post
fleggis Svart 16.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.August.2016 Hei og takk til dere som tok en ekstra kikk Fant igjen båten nå på søndag, noen hadde tatt vare på den og dratt den opp på en strand i nærheten. Den lå såpass skjult at vi ikke fant den første gangen vi leita der. Om den var forsøkt stjålet eller hadde slitt seg vet jeg ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.