Jump to content

Yachtingworld tester navigasjonsapper for iPad

Guest Avmønstret#

Recommended Posts

Jeg lastet ned Navionics Boating HD i sommer da jeg fikk se den "live" hos en Båtvenn. Det som trigget mye var vektoriserte kart og autorouting. Programmet og kartene var helt snadder med mulighet også for overlay med vær (krever selvfølgelig oppdatering via nett).

Stor var derimot skuffelsen da jeg fant ut at autorouting kun fungerte med Ipad og ikke med Android.

Noen som vet om det finnes noen tilleggsapp som gjør at autorouting også fungerer på Android?

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Navionics har kommentert på Play Store, i november i fjor, at de jobber med å få ut autorouting til Android, så snart som mulig....

Jeg har appen på Android tlf og brett, betalte 75 kr for et par år siden! Får ikke Pluss-versjonen uten å betale årlig abb, men funker bra, ruter og track.

Har en jobb-ipad som jeg nettopp la inn 14 dager gratis prøve på. Autorouting funker veldig bra på den!

Ruter og track synces mellom alle enheter.

Takker for oppdatering Guddal.

Kjøper ikke Ipad for å få autorouting så da får jeg bare smøre meg med tålmodighet skjønner jeg.

Kos deg på ferie, til uka kommer varmen !

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

"It’s important to note that wi-fi-only iPads do not have a GPS fitted, so can only base their position on triangulation from phone antennas".

Javel. Nok en "synsetest".

De burde lagt til at man kan bruke en ekstern GPS, men utover det, hva er det som gjør dette til en synsetest? Hva skulle de skrevet/gjort for at det skulle bli seriøst nok (for deg)?

SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...