båt 45 Startet 9.August.2016 Del på Facebook Startet 9.August.2016 har en Rib Valiant som er blitt klissete og seig på toppen av pontongene er det noen her inne som har noen gode råd :) Sitér dette innlegget Link to post
Tore B Svart 9.August.2016 Del på Facebook Svart 9.August.2016 Hører flere sier de har fått ny på garantien. Jeg fikk ikke, og har forsøkt ymse remedier som hjelper litt, men det kommer tilbake. Jolla mi er lost cace! Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 9.August.2016 Del på Facebook Svart 9.August.2016 har hørt at dette kan skje når pvc materialet begynner å gi tapt for sollyset...? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
v90 Svart 9.August.2016 Del på Facebook Svart 9.August.2016 Her også en Valiant som er blitt klissete på de sidene som solen har tatt mest. Har forsøkt å fjerne forskjellige stoffer, får der nesen bort for så komme tilbake igjen etter hvert som solen tar. Stemmer som ivar skriver, snakket med Tender marine de sier at dette var noe som kunne skje med PVC plasten når den var gammel og utsatt for mye sollys. De anbefalte meg å male opp båten med en maling som tender marine selger. Link: http://m.finn.no/bap/webstore/ad.html?finnkode=42421670 Er det noe som har prøvd dette? Sitér dette innlegget Link to post
båt 45 Svart 10.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.August.2016 maling var sikkert ikke dumt tror jeg går for det ,takk for tips Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 10.August.2016 Del på Facebook Svart 10.August.2016 Noen jeg kjenner fikk ny jolle to ganger pga dette, riktignok en zodiac. Og de jollene var bra gamle når det skjedde. Lurer på om Zodiac drev med såkalt "livstidsgaranti" dengang, aner ikke hvordan det er nå. Ville prøvd hos leverandør før jeg gjorde noe annet drastisk. Har også sett folk som lager/syr trekk som de har over pølsene på gummijoller. Sitér dette innlegget Link to post
Big Horn Svart 10.August.2016 Del på Facebook Svart 10.August.2016 En venn av meg fikk også nye pontonger til tin Zodiac Open Pro etter at de ble klissete etter 4 eller 5 år. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.