Jokkis Startet 9.August.2016 Del på Facebook Startet 9.August.2016 Hei som emne sier så starter ikke motoren, jeg har akkurat byttet begge diesel filtre, men når jeg vrir om sier det bare klikk, noen forslag ? Jeg prøvde å sjekke om jeg har sparket borti en ledning på starteren, men virker som den sitter Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 9.August.2016 Del på Facebook Svart 9.August.2016 Lite strøm ? Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
volvo_penta_ Svart 9.August.2016 Del på Facebook Svart 9.August.2016 For lite strøm på batteriet, eller for dårlig kontakt mellom batteri og motor? Sitér dette innlegget Link to post
Jokkis Svart 9.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.August.2016 Skal prøve å koble til landstrøm, se om det kan være det Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 9.August.2016 Del på Facebook Svart 9.August.2016 Kontroler hovedbryter,samt kontakter i den svarte boksen.Høres ut som hovedbryter, lite strøm,eller dårlig kontakt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.