larskn Startet 9.August.2016 Link til dette innlegget Startet 9.August.2016 Hei! På min KAD 300 er oljetrykksindikator helt på topp når jeg starter motoren. Når jeg øker turtallet, går det ned til vanlig oljetrykksområde. Er det vanlig at oljetrykksinstrument viser går helt opp i maks når man starter motoren? Hvis dette ikke er vanlig, er det noen som vet hvorfor det skjer? Sitér dette innlegget Link to post
Ballard Svart 9.August.2016 Link til dette innlegget Svart 9.August.2016 Du kan regne med at det er oljetrykksgiveren som fusker. Sitér dette innlegget Link to post
larskn Svart 9.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.August.2016 Takk for tipset! Sitér dette innlegget Link to post
larskn Svart 9.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.August.2016 Hvor er oljetrykksgiveren forresten plassert på denne motoren? Går det an å ohme den for å se om det er den eller kabler som er problemet? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.