Teddy 67 Startet 10.August.2016 Link til dette innlegget Startet 10.August.2016 HeiHar en Skarpnes 25 som jeg har montert Steyr 236 k 43 motor i.Har følgene problem :1. Den begynner å hyle når jeg kommer opp i 2000 rpm( går av når jeg slepper ned gassen igjen)2. Får ikke mer enn 3400 rpm(har byttet propeller etc,men det hjelper ikke)3. Har av og til måtte kjøre den i nødmodus ,når jeg starter den(sjeldent fenomen)4.av og til går den veldig ujevnt på tomgang( må ha litt gass på den for å få startet den.hvis jeg stopper den og starter den igjen ,kan den være OK )Føler den ikke går så bra som den burde( kun 3400 rpm. Skulle hatt 4300)Har ikke hatt diagnose ,fordi jeg har ikke kabler.Har noen en kabel å selge ville det være helt toppHåper det er noen som har noen kunnskaper på disse motorer? Moderator har endret emnetittelen. Var opprinnelig Steyr motortrøbbel hvilket ikke er iht reglene for "Båtforumet".Alle må vennligst lese disse før man poster. Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 10.August.2016 Link til dette innlegget Svart 10.August.2016 Univa i Arendal er vel plassen å henvende seg ang Steyr. De selger vel muligens kabel også. Høres ut som det er greit å begynne med diagnose. Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 10.August.2016 Link til dette innlegget Svart 10.August.2016 Du kan også prøve en IM til Frøken Fryd om han fremdeles er aktiv på forumet. Sitér dette innlegget Link to post
Teddy 67 Svart 10.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.August.2016 Du kan også prøve en IM til Frøken Fryd om han fremdeles er aktiv på forumet. Skal gjøre det Sitér dette innlegget Link to post
Teddy 67 Svart 10.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.August.2016 Univa i Arendal er vel plassen å henvende seg ang Steyr. De selger vel muligens kabel også. Høres ut som det er greit å begynne med diagnose. Kunne kjøpt kabler der,men synes det er litt dyrt for en diagnose(2600.-) Tenkte kanskje noen hadde en liggende,som de kunne selge Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.