Frivakt Startet 10.August.2016 Link til dette innlegget Startet 10.August.2016 Viskermotoren er begynt å fuske, og jeg trenger derfor tilgang. Må jeg ta ned taket i stikkabinen eller gangen nede, eller er det tilgang bak dekorplaten som er limt på frontkonsollen? Vil ikke begynne å demontere noe før jeg vet at det er riktig vei inn.. Sitér dette innlegget Link to post
vikeren Svart 10.August.2016 Link til dette innlegget Svart 10.August.2016 Jeg kjøpte av Huseklepp, om han er tom kan han sikkert tipse, kurant vare. Taket må ned, men bare mot midtgangen, derfra rekker du den, ikke mye jobb. Sitér dette innlegget Link to post
Frivakt Svart 10.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.August.2016 Takk! Da vet jeg hvor jeg skal begynne. Sitér dette innlegget Link to post
Frivakt Svart 12.Mai.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2017 Jeg fikk jo aldri gjort dette i høst. Har sett på det nå, men skjønner ikke helt hvordan jeg tar ned taket. Ser ut som om det hviler på dørkarmene til begge kabinene + badet. Må jeg demontere dører / dørkarmene for å få det ned? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.