Ask Startet 10.August.2016 Link til dette innlegget Startet 10.August.2016 Hei Eg lurar på å kjøpa tlys til PolarCirkelen min. Tricolor. Det kan gjerne vera ei lanterna med innebygd batteri. Altså ikkje straum frå båten sitt batteri. Gjerne typen ein festar på ei stong. Er der einkvan som veit kvar eg får kjøpt slikt? Ask Sitér dette innlegget Link to post
Fiks Svart 10.August.2016 Link til dette innlegget Svart 10.August.2016 Tricolor lanterne er vel ikke beregnet til motorbåter. Minimum lanterneføring hvis båten har større fart en 7 knop er en sammensatt rød/grønn sidelanterne med en rundtlysende hvit (topp/akter) lanterne minimum 0,5 meter over sidelanternene. Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 10.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.August.2016 Hei Det har du sikkert rett i. Kor får eg kjøpt slike, som har eigne batterier? Ask Sitér dette innlegget Link to post
ElGapitan Svart 10.August.2016 Link til dette innlegget Svart 10.August.2016 Navilight, sikkert hyllevare hos Maritim Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 10.August.2016 Link til dette innlegget Svart 10.August.2016 Der har NaivLights hos West Systems også. Og sikkert alle de andre store nettbutikkene. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.