Roger og Olina Svart 13.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.August.2016 Vi fikk en del utfordringer i gaar. Først var det boltene, som ikke kunne brukes igjen. Dette var da selvfølgelig tommes fingjenger. Fikk tak i tre paa Mandal last og buss verksted. Resten var ikke aa oppdrive. En kompis av meg kjørte da til Seterdalsbanen i Vennesla. Der hadde de tommes av ymse slag. Saa til slutt, saa ble den montert. Oppstart av motor i gaar kl 22:00 og alt saa bra ut. Gikk fra Mandal 06:30 i dag og alt bra. Eneste jeg merker i forskjell, er at den "hyler" mer denne turboen. Jeg vet ikke hvorfor. Naa ligger vi i Hombersund og venter paa bedre vær. Ble ikke som forvnetet denne ferien paa sørlandet, men det kunne ha vært værre.... Roger og Olina Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 13.August.2016 Link til dette innlegget Svart 13.August.2016 Ja det kunne vært mye værre.Prøv å senk skuldrene og nyt ferien....god været er også på vei.God ferie videre. Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 13.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.August.2016 Takk for det pipe, men ferien er over for i år for oss. Til mandag er det jobb igjen. Men helgeturer blir det uten tvil. Nå må jeg bare ha en prat med Porsgrunn Turbo Service. Har vært i dialog med dem. Så regner med at de går over den som står på nå, eller de bestiller inn en ny. Vi får sjå Sitér dette innlegget Link to post
furhan Svart 13.August.2016 Link til dette innlegget Svart 13.August.2016 Flott å høre at det går bra! Var litt spent på det etter gårsdagen.... Sitér dette innlegget Hans Petter Link to post
Hulda Svart 13.August.2016 Link til dette innlegget Svart 13.August.2016 Hyler? Kanskje du har fått en turbo som funker etter hensikten? Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 14.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.August.2016 Nja Hulda, men det er vel grenser for alt da ? Furhan som har hjulpet meg masse, stor takk ? mente det at det kunne ha noe med pakningene. Vi måtte jo bruke de gamle som var der fra før. Vi brukte litt pakningspasta. Men ikke godt å si om alt ble 100% tett. Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 14.August.2016 Link til dette innlegget Svart 14.August.2016 Håper dere kommer sterkere tilbake neste år. :-) Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.