HansO Startet 11.August.2016 Link til dette innlegget Startet 11.August.2016 Har en slik rød tank på 10-12 liter med nivåmåler. I dette lokket sitter en gummipakning. Denne er gåen, og jeg finner den ikke i løsvekt noe sted... Noen som vet om hvor den selges? Sitér dette innlegget Link to post
HansO Svart 12.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.August.2016 Løfter denne opp igjen siden det er helg - og flere er på nett - håper jeg :-) Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 12.August.2016 Link til dette innlegget Svart 12.August.2016 Hvis det er pakningen i selve lokket til tanken du mener fungerer dette pakningsmaterialet hos Biltema. Lett å klippe til. Det står ikke om det tåler bensin eller ikke, men jeg lagde ny pakning til den ene tanken min for fire år siden av samme materialet, tanken er mye brukt og pakningen har holdt seg godt til nå Sitér dette innlegget Link to post
HansO Svart 14.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.August.2016 Takk for tipset. Det fungerte aldeles utmerket. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.