TomF Svart 13.August.2016 Link til dette innlegget Svart 13.August.2016 Det tror jeg er en klok beslutning, jeg hadde aldri ville tatt den turen med påhenger... Og jeg har gått der.... Fordi at påhenger er mindre pålitelig enn en inboard, eller pga påhenger er lik liten båt? Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 13.August.2016 Link til dette innlegget Svart 13.August.2016 Fordi at påhenger er mindre pålitelig enn en inboard, eller pga påhenger er lik liten båt? Påhenger anser jeg som meget pålitelig... Men været i Tyskebukten samt andre steder på den turen, er det nok mange som undervurderer...du tror det ikke før du ser det... Tror også muligheten til å skaffe seg bensin ville bli en utfordring på store deler av turen.. Sitér dette innlegget Link to post
Goodtimes Svart 14.August.2016 Link til dette innlegget Svart 14.August.2016 No har jeg samme båten som trådstarter. Men med 2*250 hk. håper du legger ut noen bilder/ video fra turen. Høres spennende ut. Går nok endel lake på den turen men det blir sikker kjempe gøy :-) alt som er gøy koster litt kr :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.