Jump to content

Hvor plassere Eføy 210 i Bavaria 39C?

FredT

Recommended Posts

Hei båtvenner, 

Har nettopp kjøpt en slik båt (ja, jeg ble fornøyd med dokumentasjon av utbedret skade - se evt. annen tråd).

Skal ta med meg min elskede Eføy 210 fra gamlebåten, og undrer om noen har erfaring med plassering av en slik. Det er jo  plass nok å ta av, men sikkert også både dårlige og bedre plasseringsalternativ.  Kanskje best å melde seg in i Bavariaklubben for svar på et slikt spørsmål, men prøver nå først "her hjemme"  da ;-))

Tips mottas med takk.

FredT

Redigert av FredT (see edit history)

Kystskipper 1980 Fredrikstad Navigasjonsskole

Takk for  svar. Tror jeg skal se på alternativet styrborg sofabenk - enten under - eller bak ryggen. Det gir jo meget korte ledninger til forbruksbatteriene som skal ha mat. Men en slik avgir jo litt vann (ca. halvparten av metanolen den forbruker), og det må tas vare på. Jeg vil ikke ha det ned i  kjølsvinet, hvor det ikke er en dråpe vann, og ikke ser ut som det noen gang  har vært det heller.  Den må altså monteres et sted hvor det er mulig med en beholder under til å ta i mot spillvannet.

Redigert av FredT (see edit history)

Kystskipper 1980 Fredrikstad Navigasjonsskole

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...