Maufen Startet 14.August.2016 Link til dette innlegget Startet 14.August.2016 Hej, Behöver lite hjälp av er. Skall byta avgasknä/krök på min Tamd 41A. I denna motor sitter orginal ett solenoidstyrt spjäll i kröken. Detta fungerar fortfarande på min maskin... vilket är ovanligt har jag förstått. Mina frågor är: Har letat efter en avgasknä/krök där jag kan använda mitt befintliga spjäll utan resultat finns dom att få tag i? Ni som har bytt har ni bara kopplat bort spjället? Vilken påverkan får detta? Något speciellt att tänka på? Tips / råd inför detta byte tas gärna emot. Mvh Johan Sitér dette innlegget Link to post
NW_390 Svart 14.August.2016 Link til dette innlegget Svart 14.August.2016 Hei. Bytta denne på i juni. I følge VP får man ikke Krøk med spjell lenger det er tatt bort. På mitt gamle var dette også borte. Det som jeg merket var litt endring i lyd når jeg startet opp med kald motor. Merket ikke noe annen forskjell. Var greit å bytte om noe trangt i vår båt. Sitér dette innlegget Link to post
Maufen Svart 14.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.August.2016 Nimbus-3003, tack för inputen. Monterade du bort armen som styrde spjället? Något annat som skall tas bort. Sitér dette innlegget Link to post
NW_390 Svart 14.August.2016 Link til dette innlegget Svart 14.August.2016 Så bare rester av denne på selve krøken, så det var tatt bort tidligere. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.