Justin Startet 15.August.2016 Link til dette innlegget Startet 15.August.2016 Hei, jeg vurderer å kjøpe en Sting 475 Pro og lurer på om noen med erfaringer om denne båten kunne gitt meg noen råd? Forhandleren kunne ikke sies å ha erfaring om denne modellen. Den har en mye høyere firbord enn storebroren 535 PRO... For høy / unødvendig høy? Hvor stor motor bør denne båten ha? (den veier nesten like mye som sin storebror (400 kontra 445kg). Har tenkt å kjøpe den uten styrekonsoll for å få bedre dørkplass og en evinrude E-tec 30hk med rorkult: Noen erfaringer med denne motoren? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 15.August.2016 Link til dette innlegget Svart 15.August.2016 ser at båter i denne størrelsen som er bygd selvlensende, så må ofte dørken heves endel for å komme høyt nok, noe som gjør at sidene også blir høyere. Ulempen blir jo mer vindfang.. når jeg ser på prisene på 475 kontra 535, så tror jeg jeg likegodt hadde gått for storebroren Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
siddisen86 Svart 18.August.2018 Link til dette innlegget Svart 18.August.2018 Ingen som har erfaring med denne? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.