Jump to content

Kunnskap om havstykker langs kysten.

Eureka

Recommended Posts

Hei

Jeg skal muligens hente båt fra Stavanger og kjøre den sørover. jeg har ikke kjørt denne ruta før og ønsker tips fra båtfolk med kunnskap om strekningen. Båten er i tilfelle en Sandvik 945. 

Bildet viser en rute jeg har plottet, men synes jeg kommer noe nærme land der i perioder med tanke mange grunner og dertil lokale bølgeforhold.

Vil det være et bedre alternativ å gå på vestsiden av Faksen og Skotemedgrunnen lenger sør?

PFT

Screen Shot 08-16-18 at 07.42 PM.PNG

Kvalitetstid skrev Just now:

Hei

Jeg skal muligens hente båt fra Stavanger og kjøre den sørover. jeg har ikke kjørt denne ruta før og ønsker tips fra båtfolk med kunnskap om strekningen. Båten er i tilfelle en Sandvik 945. 

Bildet viser en rute jeg har plottet, men synes jeg kommer noe nærme land der i perioder med tanke mange grunner og dertil lokale bølgeforhold.

Vil det være et bedre alternativ å gå på vestsiden av Den Dumme og Faksen og da naturlig Skotemedgrunnen lenger sør?

PFT

Screen Shot 08-16-18 at 07.42 PM.PNG

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...