ketiili Startet 16.August.2016 Del på Facebook Startet 16.August.2016 Har instrumentet på bilde og shunt som var med.Hvordan kobler man det til forbruk og start ? Takknemelige for all hjelp.mvhhttps://baatplassen.no/bildearkiv/23/23889/20160815_214224.jpg Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 16.August.2016 Del på Facebook Svart 16.August.2016 Da må du koble om det elektriske slik at forbruk og start blir koblet sammen. Kanskje ikkje så gunstig. Eg ville valgt å overvåka bare forbruk eller start. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Jori Svart 16.August.2016 Del på Facebook Svart 16.August.2016 Sæbø, korriger tar jeg feil. Men er vel mulig å koble slik at Volt kan måles på begge batteriene (kobles utenom shunt og direkte til måler/switcher), men forbruket (amper) får du kun målt på en bank (da fortrinnsvis forbruksbank) Sitér dette innlegget Link to post
Dinamo Svart 16.August.2016 Del på Facebook Svart 16.August.2016 Det framgår ikkje av bildet om den velgerbryteren har ein midtposisjon 0 (avslått), men eg ville ikkje latt eit viserinstrument stå varig påslått. Ikkje for at der er noka problem med instrumentet, men fordi instrumentet har eit strømforbruk som ein ikkje kan sjå HEILT bort ifrå. Magne Sitér dette innlegget Link to post
ketiili Svart 17.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.August.2016 Hei takk for response.Det er midtstilling på bryter,mitt spørsmål var om hvordan man kobler dette instrument? Tok alt fra hverandre når jeg kjøpte en B31,la opp nytt elsystem med to banker og skillerele. Tenkte at det kunne være moro om jeg kunne ta i bruk instrumentet (passer liksom inn) men glemte jo å notere hvordan det var koblet. mvh Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.