Mariam Startet 16.August.2016 Link til dette innlegget Startet 16.August.2016 Hei, litt usikker på om jeg er på riktig sted, men jeg prøver å finne info om hvor man kan leie husbåt for en dag eller to. Alt av tips mottas med takk :) Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 16.August.2016 Link til dette innlegget Svart 16.August.2016 Det ligger en del båter til leie på finn.no Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Mariam Svart 16.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.August.2016 Har kikket på finn.no men finner bare vanlige båter ikke husbåter :) Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 16.August.2016 Link til dette innlegget Svart 16.August.2016 Tenker du da et hus på en flåte/lekter? Det finner du neppe til utleie for "en dag eller to". Sitér dette innlegget Link to post
Mariam Svart 16.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.August.2016 Det ligger en del på Airbnb som man kan leie pr dag, men de er utleid alle sammen. Derfor tenkte jeg kanskje det var noen andre steder man kunne finne husbåter til leie. Ikke for å kjøre rundt, men som et alternativ til overnatting. Var en del fine på Aker Brygge som man kan leie om man skal til Oslo en helg f.eks., litt morsommere enn å bo på hotell :) Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 24.August.2016 Link til dette innlegget Svart 24.August.2016 Finnes det en del husbåter til leie på Aker Brygge? Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.