MegaTrondy Startet 16.August.2016 Link til dette innlegget Startet 16.August.2016 Ikke helt vinter ennå, men jeg lurer på om noen kan anbefale steder for vinter opplag av båt på land i Nærheten av Askøy eller Bergen som ikke koster en formue? Har lyst å ha den på land i vinter for litt vedlikehold og for å bli kjent med båten min siden jeg fikk den i år. Det er en 25 fot stor snekke. Ca. 2,5 tonn. Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 16.August.2016 Link til dette innlegget Svart 16.August.2016 Florvåg båtforening på Askøy har to opptak til høsten, utendørs lagring, bevoktet og lukket området. Sitér dette innlegget Link to post
MegaTrondy Svart 16.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.August.2016 Vet du hva det ligger på? Sitér dette innlegget Link to post
MegaTrondy Svart 21.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.August.2016 Leker litt med tanken på å kjøpe meg en reg. eller ureg. henger til å ta opp og ned båten selv. Noen steder med slike muligheter? Altså mulighet for å ta opp båten selv med henger og lagring. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 21.August.2016 Link til dette innlegget Svart 21.August.2016 Det er en rampe i Florvåg, mellom steinsenteret og slippen ved Knausen Senter. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
MegaTrondy Svart 22.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.August.2016 Stemmer det. Men det er vel ikke mulig å lagre båten på land det? Jeg ønsker å kunne vinterlagre og ta opp og sjøsette båten når det passer meg. Sannsynligvis er det opplagshenger jeg kommer til å kjøpe, og da kan jeg ikke frakte båten langs veien. Sitér dette innlegget Link to post
M/Y Linnea Svart 24.August.2017 Link til dette innlegget Svart 24.August.2017 Hva med Håkonshella i mathopen, 300kr foten ink løft. tlf. 92824705 Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 24.August.2017 Link til dette innlegget Svart 24.August.2017 Bildøy marina har jo også et område for opplag på land, pris vet jeg ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Christel III Svart 25.August.2017 Link til dette innlegget Svart 25.August.2017 Askøy båt og motor og Viknes har vel utendørs opplag. Begge holder til i Bakarvågen på Florvåg. Å basere seg på å ta opp og ned en 2,5 tonns snekke med båthenger på rampe, høres litt risky ut. Ville heller satset på kran og opplagskrybbe eller noen gode hjemmesnekrede bukker. Sitér dette innlegget MvhSimon Link to post
MegaTrondy Svart 25.August.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.August.2017 Innlegget er fra 2016. Endte med at jeg fikk meg ny fast båtplass med vinterlagring på land inkludert i prisen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.