Furu Startet 16.August.2016 Link til dette innlegget Startet 16.August.2016 Ser over gangene innvendig har et spor, men det har ikkje eber sitt y rør, sitter sånn passe fast, men lurer på om de kan hoppe av i sjø. Skal de limes, og hvilket lim da? Sitér dette innlegget Furuholmen & Scheen 1962 , Tornado 540 rib 2002 Skipsvrak i norge på google. Furuholmen28.com Link to post
Fjellbonden Svart 17.August.2016 Link til dette innlegget Svart 17.August.2016 Dårlige saker dette, har selv samme problemet. Noen har jeg montert med slangeklemme og snittet litt i flensen for å få klem nok og andre har jeg sikret med hyssing. Er kommet til at et par gjennomgående skruer trolig hadde hjulpet. Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 18.August.2016 Link til dette innlegget Svart 18.August.2016 (redigert) Mine er sikret med svart pvc tape (elektrikkertape) har ikke løsnet for meg. Kunne nok vært limt med 2 komp. Epoksylim. Araldit el. Redigert 18.August.2016 av nomen (see edit history) Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Sun Flyer Svart 18.August.2016 Link til dette innlegget Svart 18.August.2016 Jeg setter i noen korte skruer. Går ikke opp. Men slangen må jo være fast i fisken, da. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
ElGapitan Svart 18.August.2016 Link til dette innlegget Svart 18.August.2016 Feste med aluminiumstape? Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 18.August.2016 Link til dette innlegget Svart 18.August.2016 En stripe tec7 fikser vel det? Sitér dette innlegget Link to post
stian83 Svart 19.August.2016 Link til dette innlegget Svart 19.August.2016 Varme teip. Null lekkasje Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.