alfth Svart 25.September.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.September.2016 Da har jeg hatt båten oppe og fått byttet låseskiver og simmeringer. Fulgte stort sett prosedyren til Lars og var heldig at det var akkurat nok plass til å få av pakkboksen uten å ta av roret. Angrer litt på at jeg ikke samtidig benyttet anledningen til å bytte ut den gummihylsen bak pakkboksen med det samme. Byttet samtidig skroggjennomføringen til septik (til syrefast). Sjøsatte båten for noen timer siden og da valgte jeg å slippe ut litt vann/luft mellom pakkboks og gummihylsen ( for sikkerhets skyld :) ). Takk for god bistand ! Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 25.September.2016 Link til dette innlegget Svart 25.September.2016 Når du har pakkboks med to simmeringer må du være forsitig med å dra hardt til på fettkoppen. Fettet blir fanget mellom simmeringenee og kan skade disse dersom det blir høyt trykk på fettet. Egentlig vil den surre rundt i det samme fettet i hele sin levetid, så den trenger svært lite etterfylling. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.