Jump to content

får ikke turtall på min 2001mod Mariner 50hk 4 takt

Coustig

Recommended Posts

Hei. Har ett problem med min akkurat kjøpte 2001 mod Mariner 50 4 takt. Denne går litt ujevnt på tomgang og tåler ikke gassen. Den butter i mot. Har prøvd en annen bensinpumpe, byttet tank og bensinfilter, samt renset forgassere. Men ingen ting hjelper. Det er heller ikke veldig lenge siden det er byttet adapter plate. Men den kan ha v'rt slik siden reg reimen ble byttet. Kan det være att denne er satt en tann feil?

Ellers noen ideer?

Takker for tips...

Hvis problemet oppstod i forbindelse med at registerreima ble byttet så virker det logisk å starte feilsøkinga med å sjekke om reima er riktig montert. Dette bør være mulig å finne ut av uten at du behøver å demontere svinghjulet.

Nå kjenner jeg ikke til Mariner, men på min Yamaha 50 4-takt som også er fra 2001 er det godt synlige merker både på svinghjulet og kamakseldrevet som skal stemme overens med merker på blokka.

Lykke til!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...