wiking26 Startet 20.August.2016 Del på Facebook Startet 20.August.2016 (redigert) Kjøpte en billig sak på chlas ohlson, alarm med bevegelses sensor drevet av 3 aa batterier.monterte den lurt under benken så den ikke skulle løses ut av blafrende gardiner osv. Kanskje det er alderen og demens som melder seg, i allefall glemmer jeg selvfølgelig alarmen hver gang og aner fred og ingen fare når jeg stiger inn for så i neste øyeblikk nesten får hjertestans av sirenen. Kjempe effektivt...nesten så jeg tar beina fatt selv. :-) anbefaler den helt klart om du ikke er senil som meg...he he. 300 kr tror jeg den kostet. Redigert 20.August.2016 av wiking26 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
dobbaen Svart 20.August.2016 Del på Facebook Svart 20.August.2016 Godt tips! Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 21.August.2016 Del på Facebook Svart 21.August.2016 Ler godt her og ser det for meg. Har du link til denne hjertestanseren? Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 21.August.2016 Del på Facebook Svart 21.August.2016 :giggle: Skulle nesten tro det var meg som ble beskrevet her. Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 21.August.2016 Del på Facebook Svart 21.August.2016 Jeg vil påstå, at siden du glemmer den hver gang, blir du ikke skremt nok. Altså du må kjøpe en enda kraftigere sak :lol: Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
kjeros Svart 21.August.2016 Del på Facebook Svart 21.August.2016 Kan det være denne? Sitér dette innlegget mvh kjeros-Medlem av KNBF, Oslofjordens Friluftsråd, SXK og Totalmedlem RS Link to post
wiking26 Svart 26.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.August.2016 Her er linken om noen vil sjekke denne ut http://www.clasohlson.com/no/Bevegelsesalarm-med-fjernkontroll/Pr364784000 Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 27.August.2016 Del på Facebook Svart 27.August.2016 Bevegelsessensor egner seg dårlig å båt, vil gi falske alarmer.Man kan istedet bruke dørkontakter, fotoceller og tråkkematter.Alarmhornet bør være kraftig og være montert utvendig. Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 27.August.2016 Del på Facebook Svart 27.August.2016 Herlig! Ler meg skakk av bildet her! Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.