Mjøsfarer Startet 21.August.2016 Link til dette innlegget Startet 21.August.2016 Jeg trenger en fem tommers Jabsco pære med varenr 67296-0000 som vist i linken under. Er denne å få tak i i Norge eller Norden? Jeg synes det et voldsomme priser på å kjøpe og frakte fra statene. http://www.iboats.com/Spotlight-12V-Bulb-for-5-Sealed-Beam-Light-ITT-Jabsco/dm/view_id.165982 Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 22.August.2016 Link til dette innlegget Svart 22.August.2016 Minner veldig om en helt ny innsats jeg har liggende. Men den står det Recaro på....?? Sitér dette innlegget Link to post
Mjøsfarer Svart 24.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.August.2016 Jaha? Det hørtes interessant ut. Jeg kan ta bilder av baksiden og ta nøyaktige mål ved første anledning. Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 25.August.2016 Link til dette innlegget Svart 25.August.2016 Send mail til ttorb@online.no så kan jeg sende et bilde..... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.