Topa2 Startet 21.August.2016 Link til dette innlegget Startet 21.August.2016 Hei. Jeg er i markedet for å kjøpe meg en båt, og pga pris må det bli en brukt båt. Men jeg har ingen erfaring med kjøp/salg av båt fra før og syns det er vanskelig å vurdere selgeres prisantydninger. Derfor tenkte jeg det måtte være flott med en slik tjeneste som "Second Hand Price" appen sier å være, rett og slett en bruktbåt-prisliste. Nå har jeg lastet ned appen og lagt inn en interessant båt for å få en pekepinn på hvor mye den bør koste. Og må si jeg ble overrasket av en svært lav prisantydning i forhold til annonserte båter. Appen foreslår en pris som er under 60% av hva slike båter annonseres for. Jeg er ganske sikker på at selgerne vil bli kraftig fornærmet hvis jeg ringer med et slikt forslag. Jeg fikk beregnet pris på båt og motor. Det fantes flere motortyper av samme merke med like mange Hk, og jeg vet selvfølgelig ikke akkurat hvilken betegnelse det er på den som står i akkurat den båten, men så stor forskjell kan det vel ikke være. Er det noen andre som har noen erfaringer med "Second Hand Price"? Og om pris derifra generelt er for lav, eller bare er feil? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.