Goodspeed Startet 21.August.2016 Link til dette innlegget Startet 21.August.2016 I helgen så mistet jeg plutselig ekkoet på skjermen til radaren. Når jeg slår radaren av og på igjen så får jeg signal når radaren går en "runde", deretter går det i blank. Det er en lukket Raytheon-radar. Noen som har vært borti lignende? Kan radarsenderen ha satt seg fast slik at jeg bør åpne boksen og sjekke dette, eller er det såpass sensitivt inni radaren at jeg bør få fagfolk til å sjekke det? Jeg finner ingen ren Raytheon-forhandler i Norge, er dette det som nå er Raymarine? Sitér dette innlegget Goodspeed GH10, Draco 21DC, Ryds 600 GTS, Askeladden Beetle 645, Mørejet 30 m/ KAD43, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370 #2 Link to post
Sjeldenutpå Svart 21.August.2016 Link til dette innlegget Svart 21.August.2016 Kan være reim spinner ? Ingen problem å åpne å kikke. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
HerJo Svart 21.August.2016 Link til dette innlegget Svart 21.August.2016 Raymarine kjøpte opp Raytheon sin divisjon for marin elektronikk for fritidsformål i 2001, så det er nok en Raymarine forhandler som i teorien er nærmest til å kunne hjelpe deg med evt. spørsmål om du skulle gå den veien. Hadde åpent og kikket på reimer som Sæbø foreslår, men pass på å få på plass gummipakningen mellom lokk og hus når du remonterer og teit ikke skruene for hardt - fort gjort å trekke i stykker et feste. Ingen feilmeldinger på displayet? Sitér dette innlegget Link to post
Goodspeed Svart 22.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.August.2016 Takk for tips, da skal jeg åpne og sjekke reimer. Jeg får for øvrig ingen feilmelding displayet, så det er jo litt rart. Jeg får åpne opp og sjekke litt, og heller kontakte Raymarine for evt. service. Sitér dette innlegget Goodspeed GH10, Draco 21DC, Ryds 600 GTS, Askeladden Beetle 645, Mørejet 30 m/ KAD43, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370 #2 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.