Windy37GM Svart 29.August.2016 Del på Facebook Svart 29.August.2016 Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Zach Svart 29.August.2016 Del på Facebook Svart 29.August.2016 (redigert) Trimsensoren er nr 27 på tegningen. Den står i hullet på "styrakslingen" og i kontakt med "drivhjul" som er nr 10 på tegningen. Jeg tror ikke du kan banke på drivhjulet for å løsne sensoren. Men øverst på sensoeren sitter ei skive (alt i en enhet). Prøv å lirke sensoren løs med en spiss gjenstand under denne skiva. (Jeg prøvde å bruke en spiss tang for å dra den opp, men ødela toppen som består av noe plastgreier). Redigert 29.August.2016 av Zach (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Zach Svart 29.August.2016 Del på Facebook Svart 29.August.2016 Denne ligner Sitér dette innlegget Link to post
Zach Svart 29.August.2016 Del på Facebook Svart 29.August.2016 Her er I det minste bilde over tæring. Til venstres kan fett kanal sees. Jeg er litt red å sveise siden å få dette rundt etterpå vil være vanskelig. Hvordan får jeg ut sensor ? Er det ikke på toppen av styrgaffelen/hjelmen sensoren sitter. Jeg ser ingen på bildet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.