Kyst1 Startet 22.August.2016 Link til dette innlegget Startet 22.August.2016 Jeg har lyst til å oppgradere til en RIB med 9,9/15hk. Usikker på hvor stor jeg kan ha men tenker kanskje at 270 er det største som går. Vår Seaco 950 har ikke så stor badeplattform, men jeg kunne godt tenkt meg en krybbeløsning for å slippe å ta av og på en såpass tung motor. En annen ting er at vi har ikke noe plass å henge en påhengsmotor så vidt jeg kan tenke meg. Veldig takknemlig for gode råd og svar :-) Sitér dette innlegget Gjør som folk flest - BRUK VEST ! Link to post
Kyst1 Svart 25.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.August.2016 Er det noen som har noen gode råd ? Ser at døra kan bli i konflikt med evt. Krybbe. Hvor gjør man av motor ved å bruke snap? Sitér dette innlegget Gjør som folk flest - BRUK VEST ! Link to post
Aerton Hartwig Svart 3.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2018 Hei jeg er nære på å kjøpe en slik båt og ender opp med samme spørsmål. Hva endte du opp med å gjøre? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.