Jump to content

Kontrollskjema ?

lacy

Recommended Posts

Hei alle dere der ute. Har søkt en del i forumet - men savner følgende:

Et kontrollskjema for forskjellig type båter.

F.eks dersom en skal kjøpe en Hanto 24. Hva må man da være obs på ?

Eller en Scand 25 classic.

Vi har jo erfaringsdatabasen - men den har ikke nok info på dette området.

-så kom igjen. fortell positivt og negativt om din båt. :flag:

Hilsen båtløs. (hadde sjømann - men den er solgt)

Et kontrollskjema for forskjellig type båter. F.eks dersom en skal kjøpe en Hanto 24. Hva må man da være obs på ?

Det ville nok vært en litt for ambisiøst oppgave og lage noe i den retningen, vil jeg tro.

Dessuten er det jo fellestrekk på hva man skal / bør være oppmerksom på, uansett hvilken båt man besiktiger. Uavhengig av fabrikat / merke. Det er som regel de samme tingene som går igjen.

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Det ville nok vært en litt for ambisiøst oppgave og lage noe i den retningen, vil jeg tro.

<{POST_SNAPBACK}>

Tja, vet nå ikke det. Erfaringsdatabasen kan jo til en viss grad brukes om alle passer på å skrive inn spesielle ting en bør være oppmerksom på, ikke bare ved kjøp/salg men også ellers når en eier båttypen. Kanskje et ekstra felt for dette kunne gjøre jobben?

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...