Byggmester_Bobb Startet 14.Juni.2005 Link til dette innlegget Startet 14.Juni.2005 Heisann. Jeg har kjøpt en Master 680 Combisjark. Noen som vet hvem som lager disse båtene? Ønsker å få tak i nye Logo Klistermerker til båten da eg holder på å pusse den opp. Hilsen Johnny Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 14.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2005 (redigert) 'Hei, og velkommen til forumet! Master Boats er nok historie for lengst, men noen av modellene (bl.a din) har blitt/blir produsert videre av Inter Trading. Båtene heter Inter. Om de kan hjelpe deg med merkene, vet jeg ikke. Inter Trading Redigert 14.Juni.2005 av Cand. noe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kent Svart 14.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2005 Master er borte, mener bestemt at det er Inter som overtok. http://www.intertrading.no/ Kent Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.