Frede Sørlie Startet 24.August.2016 Link til dette innlegget Startet 24.August.2016 Jeg har søkt nett for leie av henger for transport av seilbåt. Det er umulig å finne noen som leier ut, jeg forsøker derfor her.Er det virkelig slik at eneste mulighet er å kjøpe en ny henger til 49000 fra Tredal?!!! Sitér dette innlegget Link to post
finnarne Svart 25.August.2016 Link til dette innlegget Svart 25.August.2016 Hva slags båt ? og hvor langt/hvor ofte skal du frakte båt på henger. Jeg hentet en Firling fra Oslo til Grimstad på en vanlig biltralle. Fikk løftet opp båten på KNS i Oslo, bygde krybbe i tre mens den hang i krana, stroppet den fast og kjørte den hjem til Grimstad. Om det er båten som du har i profilen din, så er den litt større enn en Firling. First 28 skal veie 2700 kg, og være 300 cm bred. Vekten er ikke noe problem for ordentlig tralle og ordentlig bil. Bredden er en utfordring, siden den er bredere enn 255cm. Men det er et annet spørsmål enn det du spør om. Svaret mitt er at du må se på store biltraller. Men de kan være vanskelige å få leid. Sitér dette innlegget Vifa - Bruce Roberts 35 Tidligere: EOS - Tidligere Vifa/Fryd - en fungerende Maxi 77 Mitt andre prosjekt: Den grønne bie - En ikke helt standard Land Rover Discovery Link to post
Bertramsen Svart 25.August.2016 Link til dette innlegget Svart 25.August.2016 Jeg har leid henger til 26 fots selibåt hos Nesbru Trailerservice tidligere. Det er mange år siden, men mulig de fortsatt har. Sitér dette innlegget Fjalar.no - Startside med eget gratis annonsetorg Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.