Vegabond Startet 25.August.2016 Del på Facebook Startet 25.August.2016 Hei! Har hørt at det skal være mulig og programmere en rute på pc, for så og overføre via sd kort over til plotteren. Noen som vet hvordan jeg gjør det? Har Garmin 721XS Mvh Robert. Sitér dette innlegget Link to post
Trond123 Svart 25.August.2016 Del på Facebook Svart 25.August.2016 Så vidt jeg vet (og slik jeg gjør det), må du bruke Garmin sin egen software for dette, og deretter overføre rute/veipunkt/spor til/fra plotteren med et SD minnekort. Husker ikke navnet på programmet i farten, men lastes ned gratis fra Garmins nettsider. Sitér dette innlegget Link to post
kjeros Svart 25.August.2016 Del på Facebook Svart 25.August.2016 Du må installere Garmin HomePort. Programmet er (var) gratis. Du trenger også kartbrikken fra plotteren din for å vise kart i dette programmet. Du setter kartbrikken inn i PC'en før du starter HomePort. Sitér dette innlegget mvh kjeros-Medlem av KNBF, Oslofjordens Friluftsråd, SXK og Totalmedlem RS Link to post
Vegabond Svart 25.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.August.2016 Takker! Skal sjekke ut dette :) Sitér dette innlegget Link to post
skhauge Svart 26.August.2016 Del på Facebook Svart 26.August.2016 Garmin home port. Med kartbrikke i pc kan du lage ruter og lagre på brikke. Men hugs du må på plotter importere data når brikke er satt inn. Ellers kommer ikkje nye ruter inn i plotter meny. Sitér dette innlegget Link to post
Vegabond Svart 27.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.August.2016 Hei! Da har jeg fått testet dette, og det ser jo kurrant ut! så takk for innspill! Men, er det umulig og få tatt backup av kartet? tenker da på om sd kortet skal bli ødelagt av årene som kommer. Har kopiert kartet over til Dropbox, men det er vel ikke bare og hive det tilbake? Mvh Robert. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.