Jump to content

Mariner 90hk serienr/motornr

Markenjunior

Recommended Posts

Ganske sikker på det er serienummeret. På Mariner (og Mercury) finner en nummeret blant annet på frostplugg/-deksel, som det ser ut som om du har tatt bilde av. Det ser ut som at dette er en 1996-modell produsert i Belgia:

http://download.brunswick-marine.com/download/dosearch/@isnew/desc;jsessionid=4jqqj4bdiudg1?lang=EN&categories=Outboard$&mod=17

Gå på det nederste dokumentet/PDF-filen og scroll nedover til du finner 1996. Finn 90 hk, og der vil du se at denne årsmodellen starter med sifferet  09885505. 1997-modellen starter med sifferet 09934128. Nummeret på frostplugg/-dekselet på din er jo da fra 1996.

Ser motoren slik ut?

bilde

Mulig jeg er på feil jordet, men...

Redigert av ko-stens (see edit history)

Ganske sikker på det er serienummeret. På Mariner (og Mercury) finner en nummeret blant annet på frostplugg/-deksel, som det ser ut som om du har tatt bilde av. Det ser ut som at dette er en 1996-modell produsert i Belgia:

http://download.brunswick-marine.com/download/dosearch/@isnew/desc;jsessionid=4jqqj4bdiudg1?lang=EN&categories=Outboard$&mod=17

Gå på det nederste dokumentet/PDF-filen og scroll nedover til du finner 1996. Finn 90 hk, og der vil du se at denne årsmodellen starter med sifferet 09885505. 1997-modellen starter med sifferet 09934128. Nummeret på frostplugg/-dekselet på din er jo da fra 1996.

Ser motoren slik ut?

bilde

Mulig jeg er på feil jordet, men...

Ja temmelig lik motor, så da sier du at det stemmer med det nummeret jeg har funnet på den pluggen?

Da er det bare og oppgi dette serienr til deleforhandler så vill han finne rette deler til meg??

bilde

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...