Freddy84 Startet 26.August.2016 Link til dette innlegget Startet 26.August.2016 (redigert) Hei, Mercury 2003 to takt Har byttet coil,plugger,bensin filter,bensin og olje blanding i orden, Men jeg merker at nederste pluggen er mere oljete på tuppen der det er ( hvit) Har det noe å si? Jeg kom oppi 22 knop med den før til plutselig en dag stoppet motoren mens jeg hadde høy turtall,det skjedde 2 ganger også sluttet den å kjøre sånn som før etter det,den går treg nå Max 7-8 knop Den går helt grei ved lav turtall men når jeg gir på så fusker den/bråker fært og skjer ikke noe mer enn det. Kan noen svare på det?? Har noen erfaring med det? takk på forhånd Redigert 26.August.2016 av Freddy84 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Freddy84 Svart 26.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.August.2016 Sitér dette innlegget Link to post
Freddy84 Svart 26.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.August.2016 Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 27.August.2016 Link til dette innlegget Svart 27.August.2016 Se her: Vann i 2-takts utenbordsmotor Nylig eksempel fra forumet: Hvordan bytte veivlager på yamaha 9.9? Sitér dette innlegget Link to post
Freddy84 Svart 27.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.August.2016 Takk så lenge for det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.