MR Swe Startet 26.August.2016 Del på Facebook Startet 26.August.2016 De dropper litt fra pompehandtaget når jeg drar inn vann på do. Tips på hvordan man ordner det.... Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 27.August.2016 Del på Facebook Svart 27.August.2016 Lettere å svare om du beskriver nøyaktig hvor det lekker. Vanligste er rundt stangen, at simmerringen der er utslitt. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 27.August.2016 Del på Facebook Svart 27.August.2016 Bilde ? Sitér dette innlegget Link to post
MR Swe Svart 27.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.August.2016 Kan ta bilde når jeg er i båten. De kommer opp fra hullet der stangen går opp /ned Sitér dette innlegget Link to post
Pilot1 Svart 27.August.2016 Del på Facebook Svart 27.August.2016 Hadde det samme på min, står i manualen at pakninger må byttes. Seasea.no selger servicekit, men det er ganske dyrt...hele toalettet var på tilbud så jeg kjøpte nytt istedenfor, skulle være bedre pumpeløsning på den nye. Sitér dette innlegget Link to post
MR Swe Svart 27.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.August.2016 Var akkurat på seasea. 600 før nytt pakkningset. Like bra kjøpe ny do .men er sikkert bare en pakkning man trenger av de settet Sitér dette innlegget Link to post
Scand Baltic Svart 28.August.2016 Del på Facebook Svart 28.August.2016 Er kun simmeringen du trenger for å stoppe lekkasjen rundt pumpehåndtaket. Denne får du nok tak i hos f.eks. Fadum, Tools eller Tess. Sitér dette innlegget Link to post
Pilot1 Svart 28.August.2016 Del på Facebook Svart 28.August.2016 Ja,du trenger nok bare en pakning/simmering. Iom at jeg kjøpte båten brukt i april var akkurat den delen kjekk å ha ny, så slapp jeg å grave i gammel dritt....satser på å skifte pakning neste gang. Så også at utpumpingsstussen/slangen var avsaget ved "mothakene" på den gamle dassen, uvisst av hvilken grunn, lot den nye være hel, det ble ihvertfall tett. Sitér dette innlegget Link to post
navid Svart 28.August.2016 Del på Facebook Svart 28.August.2016 Jeg hadde samme problemet i en tidligere båt. Fant ikke noen som forhandlet reservedeler til dassen.Løsningen ble at jeg monterte en slik kabelgjennomføring isteden for den opprinnelige O-ringen. Sitér dette innlegget Link to post
båt 45 Svart 29.August.2016 Del på Facebook Svart 29.August.2016 simmaring får du tilsendt fra abra i trondheim kun noen få kroner husk rustfri fjær ps mål den gamle først Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.