5nacks Startet 29.August.2016 Link til dette innlegget Startet 29.August.2016 Hei. I helgen var det en båtfører som var uheldig å hekte seg fast i forstaget og pullpit på seilbåten, mens jeg lå fortøyd. Jeg så ikke hendelsen, men folk kom bort til meg i etterkant for å høre om det ble noen skader. Så ikke noe umiddelbart, men da jeg kom hjem og fikk fjernet forseglet, så jeg at pulpit bb side var bøyd innover og oppover. Spørsmålet er om dette kan rettes opp, eventuelt med hvilket resultat? Legget ved et bilde. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 29.August.2016 Link til dette innlegget Svart 29.August.2016 Tre en 2" * 4" inn i fremre del av pulpit ovenfra og bend det på plass igjen. Burde ikke være noe problem tror jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 29.August.2016 Link til dette innlegget Svart 29.August.2016 https://baatplassen.no/i/topic/122251-reparasjon-av-pullpit-badtrapp-baugspyd-etc/ Sitér dette innlegget Link to post
5nacks Svart 29.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.August.2016 Takk for svar, begge to. La ut er svar på han som etterlyste skader som trengs å repareres. Hvis ikke få jeg finne på noe annet lurt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.