Sabben77 Startet 29.August.2016 Link til dette innlegget Startet 29.August.2016 Har kjøpt meg en brukt robertson AP 100 autopilot, men mangler pumpen.. Noen som vet om denne kan brukes? http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=81553227 Hvis ikke, hvilken pumpe trenger jeg? PS, finner ikke noe merking på styresylinderen så jeg vet ikke hvor stor den er.. Står på en 35 fots skøyte. Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 29.August.2016 Link til dette innlegget Svart 29.August.2016 Den ser veldig lik ut på dei pumpene som var levert med Robertson AP iallefall. Ein telefon til Pronav i Egersund vil verifisera saka.. Sitér dette innlegget Link to post
Octant Svart 30.August.2016 Link til dette innlegget Svart 30.August.2016 Dersom du ikke har det altfor travelt vil jeg ha en original pumpe tilgjengelig om en stund. Sitér dette innlegget Link to post
Sabben77 Svart 30.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.August.2016 Jeg har det ikke veldig travelt.. denne pumpen ble desverre solgt. Send meg en mld om du skulle ha en tilgjengelig. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.